דפים

יום רביעי, 13 במאי 2020

ישי לוי & להקת אתגר - מהתחלה להורדה

ישי לוי & להקת אתגר - מהתחלה - 12.05.20

תמונה

מילים: איל באש.
לחן: אסף צרויה.
עיבוד והפקה מוזיקלית. אסף צרויה.







מילות השיר:

בית א'

הדף חלק אני פותח כאן ואין לי מנגינה.
מזכיר ימים של בוסר בראשית עם ריח של פריחה .
אני רוצה להתרגש ממה שלא קרה,
לשיר לכם מהנשמה, אה אה אה אה
אז איך הופכים את החלום שלי למציאות ?
תתנו אתם את התשובה

פזמון

בואי נשיר מהתחלה לה לה לה לה לה
בליבנו התפילה, שעולה עולה
ופותחת את הדלת אל האהבה
נשכח מה שהיה ,יום חדש נברא ,
בעינייך היפות, משתקפים מראות
מזכירים לי דרך יחד ,להיות

בית ב׳

הדף הצהיב אני פותח כאן ויש לי מנגינה,
מזכיר ימים טובים של חוויות ואת שמבינה .
אני רוצה להתרגש מכל מה שקרה,
לחלוק אתכם את הבמה, אה אה אה אה
איך מביאים את החלום שלי אל העולם ?
אתם יודעים את התשובה

פזמון

בואי נשיר מהתחלה לה לה לה לה לה
בליבנו התפילה, שעולה עולה
ופותחת את הדלת אל האהבה
נשכח מה שהיה ,יום חדש נברא ,
בעינייך היפות, משתקפים מראות
מזכירים לי דרך יחד ,להיות







להאזנה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נשמח שתגיבו על השירים החדשים שאנחנו מעלי אליכם